Hoppa till sidans innehåll

Kontaktuppgifter och servicepunkter

Bosses kundtjänst

Kundtjänsten hjälper dig må–fr kl. 9–15 med ärenden som gäller Bosse-resekortet eller Waltti Mobiili-applikationen, tar emot kundfeedback och upprätthåller en spärrtjänst för förlorade kort. Dessutom ger kundtjänsten råd och guidning i frågor gällande kollektivtrafik.

Kundtjänstens kontaktuppgifter:
kollektivtrafik@raseborg.fi
tfn 019 289 2011

För att underlätta behandlingen av feedback, vänligen ange så exakt information som möjligt om händelsen, såsom datum, linje, rutt och eventuell busshållplats.

Du kan även nå oss via Raseborgs stads formulär.


Servicepunkter för Bosse

Nya Bosse-resekort kan köpas och laddas på Luckan (Kulturhuset Fokus, Dalgatan 4) i Karis. Luckan säljer också enkel- och dygnsbiljetter. Se öppethållningstider: raseborg.luckan.fi/

Du kan ladda existerande Bosse-resekort i R-kiosk Ekenäs (Järnvägsgatan 4). R-kiosk Ekenäs säljer också enkel- och dygnsbiljetter. Se öppethållningstider: r-kioski.fi/kioskit/tammisaari-asema/


Matkahuolto

Matkahuolto säljer Västra Nylands biljetter. Ingen Bosse-biljettförsäljning eller service.
Kontaktuppgifter: matkahuolto.fi/servicestallen

Senast uppdaterad: 28/03/2025